Afhaalopdracht LET OP! DEZE SERVICE IS ALLEEN VOOR ONZE DEALERS. EINDGEBRUIKER? NEEM CONTACT OP MET UW VERKOPER! Bedrijfsnaam *Adres *Postcode *Woonplaats *LandNederlandBelgiëContactpersoon service *E-mailadres service *Telefoonnummer service *Wilt u een ander contactpersoon opgeven voor contact over de zending?JaContactpersoon logistiekE-mailadres logistiekTelefoonnummer logistiekNote:U ontvangt allebei een kopie van de afhaalopdracht per E-mail.ReparatiegegevensUw ordernummer *Merk *Type *Serienummer *VlootnummerKalibratieReparatieGarantie aanvraagVerkoopretourKalibratieReparatieGarantie aanvraagGarantie tekstHelaas krijgen we vaak garantie aanvragen binnen die eenvoudig zelf op te lossen zijn. Heeft u de volgende checklist gevolgd? Zijn de batterijen leeg? Is de accu voldoende geladen? Werkt de lader? Bij klachten met ontvanger, is de ontvanger-functie geactiveerd op de laser? (lijnlasers) Is de transportstand uitgeschakeld? (lijnlasers) Is het instrument gevallen/gestoten? Dit valt uiteraard niet binnen de garantie, u dient deze aan te melden als reparatie. Aankoopdatum *Dag *Maand *Jaar *BELANGRIJK:BELANGRIJK: Dit instrument is ouder dan 1 jaar en kan alleen nog onder garantie worden nagezien als deze is aangemeld voor de verlengde garantie van 4 jaar binnen 2 weken na aankoop!Geregistreerd voor verlengde garantie? *Dit instrument is geregistreerd voor de verlengde garantie van 4 jaar binnen 2 weken na aankoop door de eindgebruiker of de dealer via internet.kopie verkoopfactuurKies bestandGeen bestand gekozenGeüpload bestand verwijderenZend een kopie verkoopfactuur mee (voor een snelle afhandeling!) of voeg deze toe in de koffer.Verkoop retourSoort klachtBatterij / laadprobleemGrote afwijkingGevallenZichtbaarheidProblemen met ontvangerAnderekalibratietekstDe aangemelde reparatie/kalibratie zal worden uitgevoerd volgens de huidige servicetarieven. De kalibratie wordt uitgevoerd zonder prijsopgave/offerte.Bij het aanmelden van een kalibratie gaan we ervan uit dat er verder geen klachten zijn. Het toestel word enkel nagekeken op werking en functies, zijn er andere klachten graag het toestel aanbieden als reparatie en de klacht specifiëren.Klacht *Vul zo duidelijk, compleet en correct mogelijk de klacht in. Dit helpt ons tijdens het reparatieproces wat kan resulteren in lagere reparatiekosten.Evt. opmerkingReparatietekstDe aangemelde reparatie/kalibratie zal worden uitgevoerd volgens de huidige servicetarieven. Indien de kosten lager zijn dan €100 (mits reparatiebedrag < 55% vd nieuwwaarde) wordt de reparatie/kalibratie standaard uitgevoerd zonder prijsopgave/offerte.IK GA HIERMEE AKKOORDIK WIL BESLIST VOORAF EEN PRIJSOPGAVEprijsopgave tekst kalibratieKosten voor een prijsopgave bij een kalibratie bedragen 15€. Prijsopgaaf voorwaardeIk wens altijd een prijsopgaaf vooraf€ 100,00 of meer€ 150,00 of meer€ 200,00 of meer50% v/d nieuwwaardeAndersVanaf welk bedrag wenst u een prijsopgaaf?Eigen voorwaardeRMA nummer *Retouren kunnen alleen aangemeld worden met een RMA nummer. Heeft u geen RMA nummer? neem dan eerst contact met ons op.Reden retour *Vul zo duidelijk, compleet en correct mogelijk de reden in. VerpakkenVerpakken tekstVerpak het instrument altijd in de originele koffer compleet met accessoires in een kartonnen omdoos. Wij zijn niet aansprakelijk voor transportschade die is ontstaan door het niet degelijk verpakken van uw instrumenten!Ik ga akkoord met de ingevulde gegevens en de servicevoorwaardenWIlt u nog een reparatie aanmelden?NeeJaKies ja als u nog een afhaalopdracht wilt aanmelden.U wilt nog een afhaalopdracht aanmeldenNa het versturen wordt u omgeleid naar een nieuw formulier met uw bedrijfsgegevens alvast ingevuld!Versturen