SERVICEVOORWAARDEN

REPARATIETIJD:

Wij streven ernaar uw instrument binnen 5 werkdagen gerepareerd retour te zenden of een prijsopgaaf te verzenden. Hoe werkt dit?

U meld uw instrument op maandag aan, deze wordt dinsdag afgehaald en is woensdag bij ons binnen. De 5 dagen termijn geld vanaf binnenkomst. U mag uw instrument de volgende week woensdag weer binnen verwachten.

PRIJSOPGAVE:

U ontvangt een prijsopgave als de reparatie/kalibratie niet volgens de servicetarieven gekalibreerd of gerepareerd kan worden. Wij verwachten binnen 14 werkdagen een bericht terug. Mochten wij binnen 30 dagen geen reactie hebben ontvangen zullen wij het instrument ongerepareerd, gedemonteerd terugsturen met de bijbehorende kosten.

De opties van de prijsopgave zijn:

  • Reparatie of inruilvoorstel akkoord
  • Ongerepareerd, gedemonteerd retour, kosten hiervan bedragen €. 30.00
  • Ongerepareerd, gemonteerd retour, kosten hiervan bedragen €. 50.00
  • Vernietigen, kosten hiervan bedragen €. 16.00

Wanneer de optie ongerepareerd gekozen wordt gaat de klant ermee akkoord dat hij het instrument gebruikt op eigen risico!

Onze servicemedewerkers zullen met veel zorg uw instrument repareren, kalibreren en verpakken. Wij leggen de kalibratiewaardes vast in ons systeem en voegen er een kalibratiecertificaat bij. Het instrument wordt voorzien van een keuringssticker.

Indien wij het instrument moeten afvoeren vragen wij een verwijderingsbijdrage van €. 16.00.

Waarom deze kosten? Wij betalen de afhaalkosten van uw instrument, wij dienen het instrument af te voeren. Instrumenten hebben accu’s en batterijen welke apart afgevoerd dienen te voeren net als chemische stoffen (libel vloeistoffen, oliedemping, kwikschakelaars, etc.), plastic behuizingen en metalen. Daarnaast is het instrument ingeboekt in ons systeem en geïnspecteerd door onze servicemedewerkers.

Bij niet Franco orders berekenen wij verzend/administratie kosten.

Scroll naar boven